Söndag

Igår kväll blev det grillning i boulongern. Grillad mat, dricka och trevligt sällskap. Vad mer behövs för att man ska trivas?
Kvällen fortsatte sedan i sätra. Även det blev rätt kul efter ett tag.
Jag, paula och Alex beslutade oss tillslut för att hinna med sista bussen hem och jag och Paula hoppade på 3:an mot sörby.
Myste ner oss i sängen med ett avsnitt av Kenny Starfighter, något som börjar bli lite av en tradition. Sen var man sådär lagomt trött att man slocknade på två röda.

Idag hade jag sett fram emot en till dag att steka i solen. Men icke. Så jag har inte riktigt funderat ut hur jag ska fördriva tiden.

Imorgon är det dags för en ny vecka. En vecka som verkar bli riktigt rolig!

Måndag: Skola, fixa naglarna och även en klippning
Tisdag: Skola, sen till mamma och jobba (permanet+klipp)
Onsdag: Skola där vi har kundpass
Torsdag: Min första körlektion på morgonen och tatuering kl 12, kundpass i skolan
Fredag: Skola, ut och käka på kvällen (försenad födelsedagspresent)
Lördag: Till sundsvall med mamma där Gocciani har produktmingel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0