Onsdag

Det är nästan läskigt hur fort man kommer in i i vardagsträsket och gamla rutiner.
En halv vecka har gått sen jag kom hem och nu känns det som jag knappt har varit borta. Allt är som vanligt.
Vakna.skola.hem.sova.
Ligger fortfarnade lite konstigt till i dygnet. Skittrött och somnar utan problem vid nio tiden, sen vaknar jag fem på morgonen hur pigg som helst, då kan man ligga och dra sig till sju och sen är man fit for fight.
Det är väldigt skönt faktiskt .

Idag har vi haft kundpass. Jag har klippt Bosse. Gick bra men är ju lite småsaker kvar än, men det går defentivt framåt och tur är väll det. Har hur mkt som helst i skolan som måste göras, dock inte inom frisör.
Engelska tal, bokrecension, naturkunskapprov nästa vecka och även ett kommande samhällsprov.
Som sagt, jag älskar vardagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0