Onsdag

Det här har nog varit den mest givande och effektivaste dagen på mycket länge.
Imorse tog jag tag i arbetsmiljöanalysen så nu är den inlämnad och klar.
På frisörlektionen så skrev jag klart de portfolioarbetena som jag hade på hög och jag hann även med att föna vågor.

Klockan halv 4 så var det dags för det första Italien mötet. Fick lite mer information och även en massa papper. Känner att den resan kommer bli helt underbar!

Väl hemma så ringde mammas kompis Pernilla. Hon hjälpte mig styra upp det ena och det andra. Först och främst så hjälpte hon mig att starta ett nytt sparkonto på Ikanobanken. Skulle tydligen vara bra ränta och helt kostnadsfritt dessutom. Skönt att ha det ordnat.
Därefter så började vi disskutera mitt körtkort. Kom fram till attom jag någonsin ska lyckas ta det så är det dags att komma igång med övandet nu. Så bokade in tid med henne att åka ut och övningsköra och vi lade även upp ett schema om hur ofta och vilka dagar vi ska ut. Har även bestämt att det är dags att boka lite körlektioner och så småningom även halkbanan. Fick även lite uppmanigar på att det var dags att börja läsa teorin.
Så nu känner jag mig grymt taggad. Känner att det här kommer bli riktigt bra. Så förhoppningsvis så är körkortet fixa nån gång i sommar, det skulle vara toppen. Så nu jävlar får jag hoppas att den här motivationen håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0