livet är en fest..?

Igår blev det först förfest i Bergby. Därefter en snabbis till bergbykrog.
Sen satte jag, matilda och Emelie oss på bussen in till kära Gävle igen. Blev hangloose för vår del.
Riktigt kul. Mindre kul dock att sulorna på mina skor var helt trasiga när jag kom hem. Stora hål efter gruset.
Men det ordnade jag idag så nu har jag ett par nya hela skor och dom åker in för en förstärkning av klacken illa kvickt!

Idag har jag följt söndagstraditionen att sola. Så grymt skönt. Har även klippt morfar.
Det som återstår för dagen är att röja i mitt rum. Kan ju säga att det är allt annat än städat. Ska även ta ett långt varmt oljebad och köra lite inpackning i mitt kära hår.
Sen är det tv och wipeout för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0