Hej Sverige

Jaa, då var man hemma i kylan igen. Kan ju säga att det inte känns skitkul direkt.
Saknar redan Thailand och värmen.

Jag har haft två helt underbara veckor. De har bestått av sol, bad, båtturer, shopping, god mat, jag har firat min 18-årsdag och även skaffat min första tatuering.
Av alla länder jag varit till så slår THailand dem med hästlängder! Folket, miljön ja allt. Förstår varför det är ett sånt väldigt populärt resemål.
Tänkte lägga in alla bilder sen när jag kommer hem från skolan. Om jag inte är allt för trött vill säga.
Nej nu är det fruktost som gäller, åt iofs flygplansfrukost runt tio igår kväll. Men det var inte något att hurra för direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0