God morgon

Den här dagen är hittills toppen. Jag mår bra igen, har kunnat äta utan att må illa och humöret är garanterat på topp!
Sitter nyduschad och myser i mina haremslikande byxor som jag införskaffade i Thailand.
Är ju en utav vårens trender dessutom vilket jag inte hade en aning om då jag impulsköpte dom.
Som jag nämde igår så försökte jag ta del utav en annan trend som har kommit nu. Nämligen klorblekta jeans.
Nu har jag även sytt in dom och fipplat lite.
Enda som återstor är en rejäl tvätt för dom verkligen STINKER klor. Så tanken att ha dom ikväll gick inte rikigt.

Dagen som denna består utav att släktet ska komma förbi och käka lite smörgåstårta och gratta mig.
Sen ikväll så vet jag inte hur planerna ser ut, dock tänker jag inte sitta hemma, så det blir till att styra upp något!

   

Kommentarer
Postat av: elin

Oh äntligen lite bilder ;p

snygga dom blev :)

2009-03-08 @ 13:53:21
URL: http://elinjhnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0