För i kväll blir det fest

Då var veckans sista dag avklarad. Nu har jag packat ihop det jag behöver till kvällen och väntar på att Pernilla kommer och hämtar upp mig.
Ska ut och övningsköra med henne en timme. Kan ju behövas.
Därefter ska jag iväg och hämta lite vin och ta en snabbis på stan eftersom jag måste inhandla ett par leggings tills ikväll. Sen ska jag hem till Sofia.
Ska först sätta i hennes löshår sen blir det mat, fix och till att börja dricka. Då även med sällskap från Linnea och Anna.

Vart kvällen för oss har jag ingen aning om. Men det blir nog kul, som vanligt då med andra ord


På Koh lanta. Sitter på stranden och dricker en god Maythai. Ta mig tillbaka till thailand tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0