Ge mig riktig sommar!

Vart är sommaren? Vill ha sol och minst 20 grader. Känner att jag börja blekna bort allt mer för varje dag. Fyfan.
Om 18 dagar så är det som tur är dags att åka till Italien. Tack och lov för det.

Hittills idag så har jag hunnit med en körlektion. Åkte efter en uppkörningsbil från vägvärket. Snart så är det min tur och som jag längtar. Kommer bara vara en bil som saknas sen :)
Nu är det dags för tvättstugan, sen städa rummet för det är en som kommer på visning idag. Sen en promenad till mammas jobb för att få lite motion. Sen blire storhandling inför helgen samt åka och kika på tapeter.


Ge mig! (jag och syster i thailand. Vi trodden den svarta fläcken var en sten, men vi misstog oss då den började röra sig och visade vara en enormt fiskstimm. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0