Uttråkad kanske?

Priset på att vara uttråkad tar nog jag. Fyfan.
Skulle nog egentligen behöva gå ut och springa av mig eller nått. Känns verkligen som det. Men jag har mensvärk så då var den idén körd känns det som.
Kanske är lite pms som lurar och det är därför som jag är på det humöret jag är på?

En bra sak som jag har gjort idag är att jag har beställt hem lite smink från everyday minerals.
Mineralsmink som ska vara mycket bättre för huden. Dessutom ser man inte ut som en kaka när man använder det. Det bästa av allt är också att det är betydligt mycket billigare än sminket i affärerna. Så tummen upp för det va?!
Måste dock vänta en vecka innan det kommer eftersom det ska skickas enda från Usa.

En till helt underbar sak är att det endast är 40 dagar tills jag sitter på planet till Thailand.
Sen så är det även bara 52 dagar kvar tills jag fyller 18. Kan saker och ting bli bättre? tveksamt.
Dock ingnorerar jag då att det är snart är slut på lovet och det är dags att återgå till vardagen.
Fast terminen börjar med 3 veckors apu så det gillas stark.
Sen däremot är det skola igen. Men det glömmer vi ett tag till.
Nej vad sägs. Ska man göra något vettigt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0