så börjar det om igen

Då var första dagen på den här veckan avklarad. Skönt. Har dock inte känt mig på topp. Därför skippades träningen.

Lördagen var lyckad. Först förfest hos Jonas, sen fest på gävle rehab och därefter O´learys för att skaka lite rumpa. Kul kul. På söndagen blev det träning på friskis trots att min kropp var en aning mör. Men skönt efteråt iaf!
Juste, glömde att nämna. Ny hårfärg igen nu för min del. Ligger på en 6:a med en kopprig ton. Kul med förändring, eller vad säger man?

Imorgon ska även få gelénaglar av Camilla på salongen. Kanske hur underbart som helst.

Har även betat av samhällsuppgifte på min "måste" list. Bara resten kvar..
Nu är det CSI och sängen som gäller. Känns som jag skriver en aning osamanhängade. Nog bara jag som ser det logiska. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0