Hjälp sökes!

Sitter och försöker plugga nu men det går inte framåt. Eller rättare sagt så går det inte alls.
Har varken motivation eller ork.
Måste få klart ett hemprov i samhälle om Brott och straff.
Måste göra klart en arbetsmiljöanalys.
Måste skriva en rapport om frisöryrkets historik och utveckling.
Måste göra klart klippritningar och färgdiagnospapper.
Sen är det säkert något mer som jag har valt att förtränga.
Inte kommer jag få något gjort idag heller. Fast brott och straff ska vara inne på måndag, så det kan ju vara en god idé att börja. Usch.

Ikväll blire däremot lite roligare aktiviteter. Ska umgås med elin och Sofia som det ser ut och dra en sup och ha det lite kul. Kan behövas. Jobba ju inte längre söndagar så det är bara att slå på fullt ös med andra ord. Gött.

En till rolig sak är att det endast är 28 dagar till jag åker till Thailand.
Till min 18 årsdag ärdet inte heller speciellt lånt kvar. Ynka 40 dagar. Inte pjåkigt det inte


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är bara en massa måsten här i livet!

2009-01-19 @ 18:56:13
URL: http://sofiiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0