090129, igen

Istället för att ta tag i plugg så har jag gjort något betydligt mycket roligare.
Nämligen att fundera på min blivande tatuering. Är ju inte allt för låg tid kvar nu.

Har alltid sagt att jag vill tatuera in mitt stjärntecken, fisken. Det håller jag fast vid. Sen så är det så grymt fint att ha tatuering på insidan av handleden. Resultat- Jag har velat tatuera in mitt stjänrtecken på handleden.
Ända tills igår. Mamma ritade dit tecknet, och inte fan var det snyggt. Tecknet passade inte alls på stället.
Så då blev det till att tänka om.
Mycket tänkande. Det som ploppade upp då var en tatuering på höften. ovanför troskanten. Som alla tjejer har, men det är snyggt så vad gör det?
Stjärntecknet var utgångsläget, men kändes lite trist. Så vill ha någon växt/blomma. Har kikat och funderat och kommit fram till körsbärsblommor. Grymt fina och efter lite ritandes av mig så har jag kommit fram till att de båda motiven fungerar jättebra tillsammans.
Så om jag inte får nån annan tokidé, vilket jag inte tror. Så är det en sådan det ska bli i någon form. Grymt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0