090127

Praktiken har flytit bra. Klippte morfar på morgonen och var även duktig och gjorde en vågföning. Prima.
Sen under resten av dagen så satt jag och jobbade med miljöanalysen. Så nu är det inte mycket kvar. Finliret i helgen så är den redo för lärarna sen. Skönt.

Sen blev det jobb i vanlig ordning. Däremot så fick jag ett besked om att min kära garantilön på 75kr/h kommer att försvinna. Vilket innebär att om jag inte säljer på ett pass så har jag  jobbat utan lön. Så underbart är det att jobba på ett jobb där lönen är baserad på provison. Kan livet leka mer? Ja om någon kunde ge mig ett nytt jobb, typ nu. Eller om kundtjänst kunde infinna sig och jag fick en plats där typ imorgon. Men man ska inte hoppas på förmycket har jag lärt mig. Och när allting flyter på bra så händer det något för att förstöra det. Suck
Dags att sova och stänga av hjärnan nu tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0