090126

Idag,
Praktik- klippte mormor samt har suttit med uppsättningar
Sen iväg till bryäns och jobbade på hudcanern. Varmt och skönt och nu känner jag mig inte riktigt lika blek längre. Men ska jobba på bränna lite till för vill inte visa mig i Thailand och se ut som en blek jävla turist. Nej tack.
Har fått klart en av uppgifterna till apun också. Dock den enklaste och minst krävande delen. Men alltid något.
Ska släpa med datorn imorgon och få klart den äckliga arbetsmiljöanalysen.

Nu är det tvn som gäller. Sen hoppas jag att jag somnar hyffsat tidigt. Känner att kroppen inte är på topp idag. Usch. Orkar inte bli sjuk.

Något att längta till-
Thailand om 19 dagar
Fyller 18 om 31 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0