090122

Dagens praktik har bestått av att tillsammans med Emelie färga håret på Evelinns mamma. Sen lägga botten på Emelie.
Därefter kom Cassandra in för lite hårtvätt och föning. Hann även med lite skitsnack. Sen har jag suttit med lite uppsättningar. Riktigt rolig dag med andra ord!

Sen var det iväg och hämta thaimat och sen duscha och tvätta mitt hår. Efterlängtat med tanke på att det var en vecka sen. (som jag tvättade mitt hår alltså). Nu är jag bara lite orolig över att färgen ser dassig ut. Vattnet var mer orangefärgat än genomskinligt. Men om så är fallet så blire till att smacka på en toning. Så inget problem som inte går att lösa.
Nu är det dags för té, tv och därefter sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0