090121

Dagen idag har bestått av samma sak som dagen igår. Praktik och jobb.
Idag fick jag även mina efterlängtade naglar. Camilla är hur duktig som helst och jag är jättenöjd!
Så är någon annan sugen så hittar ni henne på Salongen. Att förstärka naglarna, som jag har gjort kostar 400kr och en förlängning 650kr. Lätt värt det.
När jag ger lite smygreklam åt henne så lär jag även göra det åt Evelinn, skitgullig och skitduktig frisör!
Så salongen på Norra skeppargatan är det som gäller mina vänner.

Jobbet gick rätt bra idag. Två ordrar vilket ger en timlön på 80kr. Rik snart jag. hmm... Dags för nytt jobb kanske?
Nejdå. Trivs ju rätt bra och får jag sitta på kundtjänst istället så blir dom inte av med mig inte!
Nu är det sängen som gäller. En dag imorgon också. Sen om jag känner mina sovvanor rätt så är det minst 2-3 timmar tills jag somna om jag lägger mig nu. Men man ska icke klaga, har ju iaf en underbart skön säng till skillnad fårn vissa andra. Så godnatt gó vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0