090120

Dagen i all ära har bestått utav praktik, lunch med Elin, Sofia och Matilda och jobb.
Borträknat från jobbet så har dagen vart rätt bra. Jag har varit trött och seg men har insett att min kropp inte vill jobba från 10 till 21som det blir på tisdagar och onsdagar. Krockar nu när jag har praktik och jobb direkt efter. Men pengar behövs ju så vad gör man inte?

Blev inga naglar idag. Kom "riktiga" kunder och dom går ju före lilla mig Förståligt men tråkigt för mig däremot. Men håller tummarna på imorgon istället! Iställer så hann jag med att göra två höga uppsättningar och det är ju träning som gör mästaren, eller hur säger man?
Har nämligen insett att jag lär styra upp mitt liv. Måste börja planera så jag slipper all stress. För så fort jag känner stress kopplar jag bort och skiter i allt, vilket resulterar i,,. ännu mer stress.
Så planering var det. Sen så måste jag även ha ett mål att sträva efter. Just nu är väll målet att gå klart min frsörutbildning. Klara gesällen och sen ut och resa innan verkligheten startar. Så då krävs övning och pengar. Det ska man väll kunna klara. Inte allt för mycket begärt.
Nya livet börjar nu,, Ingen ironi. Inte alls...


Detta är resultatet av en helt underbar dag på jobbet



Kommentarer
Postat av: nejra

meen hahaahah ! fyfan kolla bara på min snygga sittpose ! xD

2009-01-20 @ 22:52:05
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0