09.01.02

Vad har Sara gjort idag då? Sovit, tagit ett långt skönt bad, slöat, ätit och ja inte mkt mer.
Just nu känner jag mig grymt rastlös och uttråkad, men endå seg och utan ork och lust att göra något.
Knepig kombination men det är faktistk så det är.

Funderade ett tag på att dra mig ut och ta en lång promenad. Men sen kollade jag på termometern och valde att avstå.
Ge mig värme nu tack.

Men det är året kommer faktiskt innehålla rätt mycket resor.
Först ut är Thailand den 14 feburari. Ska bli skönt att spendera två veckor i värmen samt kul för jag firar min 18-årsdag där nere.
Sen den 11 april så blir det en weekend till barcelona, även det med familjen.
Sen förhoppningsvis så blir det en lång utlandsresa i sommar med kompisarna. Då är det fst och att ha kul som står högst på listan.
Så en hel de att se fram emot med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0