En stor eloge!

Gick upp strax efter nio trots att jag är ledig idag. Startade igång datorn och började skriva om Frisöryrkets historik och utveckling.
Vipps så var klockan tolv och jag var klar. Så nu är allt som har att göra med apun helt finito, klart och över.
Kanske känns hur bra som helt. Typ toppen bra.

Det som står på schemat nu är att få i mig lite föda. Sen blir det till att göra klart uppgiften vi fick i naturkunskap, därefter samhälle. Sen består resten av dagen av att försöka sträckläsa min engelskabok så jag ska skriva en recension. Skulle vara guld att lämna in den innan jag åker. Så blir till att plugga arslet av sig idag med andra ord.
Men det heter ju faktiskt studiedag så lär ju göra rätta av namnet!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha så sant så sant, jag orkar inte plugga jag lär läsa 30 sidor kemi :S inte kul

2009-02-09 @ 17:59:14
URL: http://anaghasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0