090203

Skola som vanligt. Annica (lärare) fick ny hårfärg. Fint fint.
Efter skolan blev det stan med Sofia och sofie och sofie. Nu vet jag även vilken studio jag ska tatuera mig på "custom illusion" (stavning?)
Skönt att ha det fixa.

Sen efter mycket funderande så har jag insett jag varken har lust eller ork att jobba kvar på mitt jobb. Speciellt inte nu när det skett så mycket förändringar.
Så idag gick jag upp, med en knut i magen, och pratade med min chefer.
Så nu är jag för tillfället arbetslös. Vilket jag inte varit sen början av mars 2007. Har alltså jobbar där i nästan två år.
Känns lite tråkigt. Fast ändå så otroligt skönt. Sen så var det skönt at höra att jag var välkommen tillbaka om jag ångrade mig.
Så när det inte blev något jobb så blev det istället ett medelpass på fjärran. Skööönt!
Efter det så blev det ett långt skönt bad och nu har jag legat och myst framför tvn och det är här jag stannar resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0