090201

Denna helg har varit grymt lugn och skön. Var och tränade igår, och det känns i mina armar idag. Så får nog skippa station som jag hade tänkt gå på idag. Men imorgon så jävlar.

Var tänkt att det skulle bli lite roligheter igår. Men med huvudvärk och illamående så byttes det istället ut med en hemmakväll med film och körslaget. Funkar faktiskt det också.

Idag har jag till att börja med skrivit klart min arbetsmiljöanalys. Ni kan inte ana hur skönt det känns.
Sen har jag även suttit och ritat och fixat lite med tatueringen. Känner mig riktigt nöjd nu faktiskt. Så nu blire bara till att välja studio och boka tid. Sen så skulle ju gärna en kunnig tatuerare kunna få komma med lite synpnuker och finslipa lite på min skiss.
Nu ska jag se om min käa mor har lust att åka iväg och sola. Hoppas på det.
Annars blire till att lägga sig i ett varmt och skönt bad istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0