Tisdag 16.31

Så var man hemma igen då. Kände att den här skoldagen hade jag deffinitivt kunnat skippa. Skulle följ den där magkänslan och bara somnat om i morse.
För tror ni inte man har gått och fått urinvägsinfektion, eller början till det i allafall. Inte det trevligaste. Såklart så har man även feber också, känns det  som, skippar dock att ta reda på om det stämmer. Har inte alls ork och tid att bli sjuk. Men är väll också säkert därför jag kommer att bli det. Less..

Jaja, slutgnällt nu. Istället blir det en kopp varmt té och sen ska jag mysa ner mig i min säng och dra på nån film eller serie på datorn. Sex and the city skulle inte alls sitta fel just nu. Sen ska jag även skicka iväg ett mess till mamma så hon handlar lite tranbärsjuice. Smakar inte så himmla bra med däremot så gör det susen. För känns ju inte så kul att kissa var 20 minut och dessutom pinas av smärta. Och ja, ursäkta detaljerna, men så äre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0