skjut mig

Bakis är väll det ord som bäst beskriver hur jag känner mig nu. Fyfan.
Men värt det med tanke på gårdagen. Blev hos robert där även hans syster+klasskompisar höll till.
Vet egentligen inte vad vi gjorde hela kvällen. Men vet iaf att det var helt underbart att komma hem och sova i sin egen säng.

Nu ska jag hoppa in i duschen så man piggnar till lite. Sen äta. Är helt galet hungrig.
Sen älskade vänner så ska jag åka till mitt underbara jobb. Det är där mellan 13-18 som jag kommer spendera min söndag. Kul!
Försöker värkligen ta fram lite posetiva tankar, men dom känns väldigt väldigt avlägsna just nu.

Nej nu var det slutgnällt. Dags att hoppa upp ur sängen, dra upp rullgardinen och sen bege sig in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0