Shortcomings

Sov inte många timmar inatt. Febern gjorde att jag bara låg och kallsvettades och mådde allmänt dåligt. Så idag blev det ingen skola för min del. Skönt på sitt sätt att bara vara hemma och ta det lugnt. Fast det kan bli väldigt långtråkigt emellanåt.
Har dock spenderat största delen av dagen med att mysa framför sex and the city. Galet bra.
Låter som det vaknas mat där nere. Hoppas på det.
Hoppas även på att jag är piggare imorgon, för då har jag inget val. Lär gå till skolan.
Lena E kommer nämligen och ska ha en make-up kurs. Riktigt kul ska det bli.

Så ikväll blire till att proppa i sig lite medicin och sen i säng tidigt. Sen är det bara att hoppas på att turen är på min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0