Shine on

4 avsnitt senare så hamnade man här igen. Sjukt spännande. Enda anledningen att jag inte kolla just nu är att avsnitten tog slut. Men sitter och tankar avsnitt 8 och 9 från säsong 4 nu så om ett par minuter så kör jag nog igång igen.
Men medans jag väntar så tänkte jag faktiskt vara lite duktig och läsa på till produktgenomgången vi tvåor ska ha för ettorna imorgon.
Kakan i ansiktet ska också tvättas bort snarast möjligt, kan ju fråga mig själv varför jag inte gjort det än. Men kommer inte på något vettigt svar.
Ska bli helt underbart att snart mysa ner sig under täcket. Men dock inte än. Först är det mer nördande framför prison break som gäller för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0