Måndag 15.18

Ja då satt man här igen då. Dagen har varit riktigt skön. Sovmorgon som vanligt men däremot inställd gympa. Så en svenska lektion, mentorstid, lunch och samhälle. Galet skönt. Tog en fika på två kockar med Cassandra efter skolan.
Sen bussen hem.

Nu ska jag fortsätta med prison break. Nån gång strax innnan halv ett igår kväll/natt så kände jag att jag fick hålla mig med att se fortsättningen och unna min kropp lite sömn istället. Men nu så har jag all tid i världen att mysa och drömma om min Miller. Ska kika om det kommit ut fler avsitt också, så man har något att fylla sitt händelserika liv med.
Men först av allt så blir det en macka till min hungriga mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0