Lördag 11.11

Godmorgon!

Gårdagen blev så lugn som den kunnde ha varit. God mat, chips och Idol. Helt fel person åkte ut. Tyvärr.

Idag blir det för staden en stund med Cassandra. Tänkte kika runt lite, vilket slutar med att man köper ett massa tjaffs som man kanske egentligen kunde ha struntat i. Men det gillar vi!
Sen kommer Paula och gör oss sällskap och då tänkte vi slänga ihop lite käk och börja komma igång. För sen bär det av till Robert. Blir till att supa till lite. Ska dock försöka ta det "lite" lugnt med tanke på att jag jobbar imorgon. Fast det känns som att jag inte kommer hålla det löftet. Men kul ska jag ha och det kommer det nog garanterat bli!
Nä nu ska jag klä på mig och dra i mig lite frukost.
Mmhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0