Höstlov till mig

För nu har jag höstlov!
Vilket kanske är hur behövligt som helst, med tanke på att jag är helt slut i huvudet och kroppen. Så detta lov ska jag koppla bort det mesta, framför allt skolan. Får se hur bra det kommer att gå.

Lite piggare idag iaf, men långt ifrån bra. Men lite sömn och lugn och ro så ska det nog ordna sig.

Blev en lång dag idag. Började med bild och sedan lunch. Därefter älskade PIA. Fast idag var det helt okej. Vi fick testa på yoga. Kände att det verkligen var något i min smak. Träning både mentalt men även styrka och smidighet.
Därefter var det frisör. Dagen i alla ära så fick vi besök av Leena E. Hon prata om make så klart och mycket om färger. Jätteintressant att lyssna på och jag lärde mig en hel del. Slutade strax efter 6, sen ständning och promenad till mammas jobb så var klockan helt plötsligt 7. Dagen har gått galet fort.

Så nu har jag ätit och sitter för tillfället och kikar på Lyxfällan. Funderar starkt på att gå en sväng till hemköp och inhandla lite godis. Men man kanske ska ta och bita ihop och sova istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0