Go girl

Jaha, då började man med det här igen då. Nejra har tjatat lite på mig och vek som jag är så har jag gett med mig..
Men som straff så ska jag böna och be att hon ska fixa till designen lite, för det är en sån sak som jag inte fattar ett skit av.


Dagen i all ära så har jag tagit mig i kragen och städat upp i mitt rum. Har plockat undan alla kläder och en annan massa skit från golvet, dammsugit, dammat och bäddat rent. Sen har min blomma även fått i sig lite vatten. Men chansen att den vaknar till liv igen känns inte sådär jättestor..?
Satan vilket intressant liv man har, det är lördag och vad gör jag, jo städar. Men så ligger det till.
Tänkte även unna mig själv ett långt och varmt bad, så man är redo för dagens äventyr. Fast tyvärr så existerar det inte några än, men det kommer ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0