16.31

Hmm, ja det långa varma badet byttes ut mot en stressig dusch. Men mitt hår är fritt från dust it rester, så jag ska inte gnälla. Ligger i sängen, som jag i stort sett gjort hela dagen, med undantag för städning och duschen. Men det ska det förhoppningsvis bli ändring på. Lär komma hemifrån ikväll, annars så kommer kruppen sakta men säkert krypa fram.


Syster min har satt på ugnen nu och kört in en tallrik med sjötunga vallevsca. Så snart börjar det förmodligen lukta gott och hungern kanske infinner sig. Med tanka på att jag bara ätit en liten macka från subway så vore det ju konstigt om den inte gjorde det. Så medans jag väntar ska jag försätta med att fila mina naglar och kladda på lite nytt nagelack. Självklart ska jag försätta nöta på samma låtar jag gjort hela dagen. "If I were a boy"  med Beyoncé ligger högt på listan för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0