im so fly

Då var helgen över och en halv vecka har redan gått.
Höll mitt löfte om att rycka upp mig på jobbet, gick riktigt bra både i söndags och igår.
Annars så är jag bara på allmänt bra humör. Har fixat så att jag kan vara på salongen på sista perioden på apun, fått nytt hår isatt och även bytt hårfärg. Blev lite mörkare efter många om och men. Dock lite mörkare än vad som var tänk och en helt annan ton/färg, kanske lite väl mycket koppar/rött nu för tillfället men hellre det än att vara matt (grön). Känns bra nu iaf. Men känner jag mig själv så är jag less om en vecka eller två. Men kände att jag var tvungen att få bort mina bleka slingor, det är sommar för mig och nu är det snart vinter. Men efter thailand så blir man ljus igen. Lär ju variera lite.
Nu ska jag försöka vara duktig och skriva lite på mitt arbete till materialkunskapen, har faktiskt kommit igång med det så det tar nog inte så lång tid. Vore så grymt skönt att få det ur världen.
Sen tv och sängen. Har skitsvårt att sova, har varit så ett tag nu. Får hoppas att det vänder. För jag känner att jag verkligen behöver sömn, speciellt eftersom två av våra älskade sovmornar är borta nu. Tack för den kära Elsäkerhet!

Juste kom på nu att ett nytt avsnitt av Prison Break har släppt, så blir att tanka och mysa framför det fort som satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0