Trötta skit

Någon som känner sig manad att skriva klart min arbetsmiljöanalys och mitt materialkunskaps arbete?
Bara att höra av dig för jag orkar inge mer nu iaf.
Har suttit knappt en halvtimme nu på kvällen och är redan less. Men hälften klart och resten kvar. Tar sig iaf som tur är. Annars skulle jag nog gå under.

Ska ta en paus nu. Känner att nyaste avsnittet av Prison Break lockar mer. Får fortsätta med tråkigheterna efteråt, om orken finns. Är även rätt sugen att se valvakan inatt. Hejja lite på Barack Obama. Men får se om orken finns som sagt.
Ibland önskar man nästan att man inte vore ett så kallat "mvg" barn. Pressen på sig själv skulle vara betydligt lägre och det skulle vara grymt skönt. Men icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0