Torsdag

Dagen idag:
Började med att bussen körde förbi oss på hållplatsen för den var tydligen "fullsatt". Men hade med lite vilja gått in säkert 5-10 pers till vilket var antalet som stod och väntade för att ta sig till skolan/jobbet.
Men väl i skolan och på sista el-lektionen så insåg jag att jag lika gärna hadfe kunnat stanna hemma. Lektionen var slut efter en kvart och jag var där i tio minuter. Ovärt. Även bilden var väldigt ovärd, samt att jag hade en 2,5h lång håltimme efter det. Blää.
Så med facit i hand så hade jag kunnat dykt upp på skolan vid två. Lagom till terminens sista kundpass.
Gick bra och flöt på. Skönt att sluta med flaggan i topp. Heh.

Ner på staden sedan för att kirra lite alkohol till helgens och helgen därpås bravader. Gött!
Ska ner och fixa lite käk nu och sen bara krypa ner och mysa framför tvn. Sen imorgon är det dags för terminens sista skoldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0