tisdag

Igår blev jag hemma från skolan. Var så himla trött så somnade om direkt jag hade stängt av väckarklockan. Vaknade till liv igen strax innan 11 och då kände jag att det inte var någon idé att bege sig till skolan.
Var på massage senare på kvällen, shiatsu, helt underbart.

Den här dagen så har jag inte åstakommit något alls. Film på svenskan, prat på samhälle och på frisör satt jag i princip av hela lektionen kändes det som. Men har man ingen ork så har man inte. Känns skönt att det bara är den här veckan ut vi går i skolan den här terminen. Sen är det Apu och därefter jullov.
Nu blir det till att glutta lite på tv och sen förhopningsvis mat relativt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0