Sup och svälj, trevlig helg!

Även idag var den där äckliga bussen fullsatt och lät oss stå kvar på hållplatsen för att komma försent till skolan. Bättring tack X-trafik..
Skoldagen bestod av reflektion och fika. Slutade 10 vilket inte var allt för ansträngade. Därefter blev det staden med Sofia. Handlade och spenderade mer pegnar än vad jag borde. Velade lite bland mina köp med slutade med att jag kom hem med en jacka, strumpbyxor och ett nytt rouge.

Ikväll gó vännet är det klassfest med HVF2, kommer ju vara borta från skolan i 2 månader nu. Så har lagt vinet på kylning och nu ska jag lägga mig i ett bad och sen dra en fix. Kommer bli en rolig kväll känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0