Söndag

Igår var som sagt visningen på Goya. Make-up store stog för smink och vi för hår. Gick riktigt bra och var grymt kul. Blev mycket lockande så är rätt less på det ett tag nu.Tror även jag har andats in en överdos av hårspray.
Var mycket folk som kom och kollade på visnignen sen på kvällen och det inkluderade även oss såklart.
Tanken var väll ett tag att kanske stanna kvar på Goya när man för en gångs skulle hade chansen, mer orken och lusten fanns inte riktigt.
Så istället blev det bussen och sen en promenad hem till pappa. Inte allt för skönt i mina klackskor. Men det är sånt man får ta när man är tjej.

Idag så är jag pigg och kry, längesen det var så på en söndag. Kanske ska köra med nyktra lördagar lite oftare?
Ska snart klä på mig och fräscha till mig lite. Fortsätta gosa med Ebba också för den delen (chihuahua). Sen är det jobb, där det känns som jag behöver rycka upp mig om jag ska få stanna kvar. Så får väll ta och försöka bäst det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0