Söndaaag

Igår kväll började det som sagt med att jag och Paula åkte hem till Sofia. Jag sydde i hennes löshår och sen så tog vi ett par glas vin. Var inte helt spikat vart vi skulle vidare, men det slutade med att Matilda och skjuts kom och hämtade oss för att åka vidare till sätra.
Var fest hos någon Marti där även Hanna och Elin plus kompisar befann sig. Var riktigt trevligt, en hel del dans bjöds det på och det gillar vi.
Sen blev det käk på donken i vanlig ordning och sen en sväng till Åsna för lite efterkrök. Dock var vi inte speciellt pepp så det blev senare en promenad hem till Sofia för lite sömn.

Idag har jag och Paula tjockat i oss lite kebab, gött.
Var även in en sväng på Åhlens medans vi väntade på bussen, på de få minuterna vi var där lyckades jag fynda ett långt linne för endast 90 riksdaler. Inte helt tokigt.

Nu SKA jag röja i mitt rum, blev inget av det igår vilket kanske inte direkt var oväntat. Men nu jävlar.Får panik för det är så stökigt så det är på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0