Slut på härligheterna

Min tanke med ett lov är att man ska kunna vila ut sig och släppa allt som har med skolan att göra för ett tag.
Kan ju inte påstå att jag tycker att det stämmer in på verkligheten.
Visst så har jag vilat och inte pluggat. Men det innebär inte att jag är utvilad.
För direkt när man kom tills skolan idag så kom alla ska och måsten.
Först en arbetsmiljöanalys som ska in på torsdag. Stort arbete vilket betyder att det kommer ta lång tid.
Sen ett arbete i materialkunskap. Har inte skrivit en enda mening och även det ska vara klart den här veckan om jag inte minns fel.
Blir matt bara av att tänkta på det..
Det jag inte heller förstår är att jag vet om detta men endå sitter jag vid min jävla laptop och gör allt annat än att plugga. Så jag får väll helt enkelt skylla mig själv.

En positiv sak för dagen är endå att jag fick tillbaka mitt samhälls prov och jag hade lyckats kirra ett Mvg. Så det kändes skönt.
Ska även iväg och vaccinera mig idag inför Thailands resan i februari. Helt galet vad jag längtar.
Ska ta en lite stödvila framför tvn nu. Sen kommer mamma och hämtar upp mig och syster sen blir det som sagt spruta som gäller. Sen efter maten så ska jag ta tag i att sätta mig och skriva lite.
Kul...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0