Fredag 12.00

Nu har jag hunnit med både den skriftiliga och muntiliga delen av vårt shiatsu-prov. Tror det gick helt okej.
Sen har jag även gjort min del av vårat grupparbete i materialkunskap. Skönt. Nu tror jag inte det är något mer om behöv göra. jo reflektionen till stylingen igår, men det går fort.
Så i helgen blir det bara lugnt, eller lugnt kanske det inte blir men behöver inte tänka på skolan iaf.
Ska snart pallra mig hem ifrån skolan. Men orkar inte riktigt än. Känner mig inte så sugen på att gå t i kylan. Men är sugen på resterna från maten igår så lär väll göra det endå.

Känner att den här dagen kommer bli lång. Så kommer väll dyka upp ett par inlägg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0