...

Usch vad helgerna går fort. Nästan lite läskigt. I fredags blev det iaf lite film med Niklas, sen igår så hade Paula och Cassadnra sin fördelsedagsfest. Roligt folk men dessvärre en tråkig Sara. Trött som jag vet inte vad. Så det slutade med sängen väldigt tidigt. Men men kan ju inte vara på topp jämnt.
Men lär fan ta tag i mina sömnaproblem. Har skitsvårt att somna på kvällarna och vanknar felra gånger per natt. Enda gångerna jag har lätt att somna är när jag sover med någon eller har druckit. Illa illa.
Jobbet gick förövrigt skit idag. Har inte heller haft någon aptit på hela dagen. Imorgon är det inte sovmorgon pga elsäkerhet vilket suger. Jaa jag gnäller som fan, jag vet.
Nu är det tv och till att krypa ner under täcket som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0