Efterlängtade helg

Då var den här veckan slut. Har gått fort som vanligt.
Har hunnit med att åka till hofors med klassen och styla modeller till en modevisning men även haft dans med teknikklasserna. Verkligen älskade känslan av att ha svett från ett antal olika killar på mina händer. Det är något som alla måste uppleva...
Har tvättastugan nu, alltid lika kul. Funderar även på att ta en lite tupplur för är hur trött som helst. Lite sömn och upp tidigt är ingen bra komination. Ikväll håller jag mig nog hemma om det inte dyker upp något annat. Blir god mat och Idol.
Sen ska man ju upp tidigt imorgon, har ju obligatorisk närvaro på skolan. Men kan ju bli kul förutom att jag inte får sova ut som jag har längtat efter,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0