22.16

Sådär då var vaccinationen gjord. Så nu klarar man sig i 25 år. kan ju kännas skönt.
Som väntat så har jag inte gjort mycket på arbetsmiljöanalysen. Men har faktiskt kikat igenom papprena och även det jag skrivit tidigare. Hade faktiskt fått med mer än vad jag trodde. Så lite lättnad där i allafall. Men känner att jag kommer vara helt slut när den här veckan är över.

Sitter och kollar på Prison Break nu. Har i och försig redan sett avsnitten. Men avsnitt 9 som jag ska börja på har inte kommit ut än. Men förhoppningsvis kommer det imorgon.
Ska nog ta och sova nu. Men kommer väll som vanligt inte kunna stänga av alla tankarna i huvudet. Riktigt jobbigt när det blir så. Speciellt när man behöver sova.
En sak som är säker är ju att jag inte bli piggare av att sitta här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0