söndag

Då var helgen över. Blev en tvådagars.
I fredagas först lokalfest i sätra sen vidare till nån lägenhet inte långt därifrån. Trött som satan när man satt på sista bussen hem. Inte så konsigt när man hade gjort en 10 timmars dag på apun.

Lördagen bjöd på deg och greveholm. Visste inte riktigt vad jag var sugen på på kvällen, antingen lugnt eller till Angelica som skulle ha födesedagsfest. Taggade till och begav mig till Angelica, vilket var riktigt roligt.

Imorse var det dock inte lika roligt, syster hade haft fest hemma på lördagen. Och någon idiot till komis till henne hade vart in i mitt rum och skrivit "hora" på väggen med läppglans. Dock inget jag tar åt mig ett dug av men det är sorgligt att folk inte har ett dugg till vett i skallen. Ännu värre att ingen erkänner..

Nej nu är det sängen för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0