Torsdag

Efter ett par panodil, en färgning, pizza, klippning och löshårsinsättning (så har min dag i stora drag sett ut) så sitter jag här.
Är helt slut och det värker i hela kroppen, speciellt i mina fötter. Känns skönt att alla mina "kunder" blev nöjda iaf. Om man ska lita på vad de sa. Men jag känner att det behövs helg. Ledig imorgon också och det är helt underbart.
Dock blir det till att fara och flänga med mamma hela dagen och inhandla de sista julklapparna. Ska även göra i ordning en janssons frestelse som jag ska ha med till vårt knytis på julfesten på lördag.

För tillfället så känns det som att lite mat är högsta prioritet. Sen ska jag bara lägga mig och dö i soffan ett tag. Saknas bara någon vänlig själ som skulle finnas vid min sida dyngnet runt och ge mig en helkroppsmassage så fort jag behövde det. Finns det någon sådan tro? Önsketänkande kallas det, önsketänkande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0