För idag är det fjärde advent

Igår var den efterlängtade julfesten hemma hos Sofia. Det bjöds på året första julbord samt julklappsbyte.
Trevligt dock var jag inte skittaggad men det funkade. Kändes dock som det dog lite på slutet av lite olika anledningar.
Hoppas allt löste sig tillslut.

Eftersom jag i princip var helt nykter igår så vaknade jag pigg och kry. Dock så hade jag den så kallade "jobb-sjukan" så blev hemma och röjde upp i mitt rum isället.
Mamma och Jörgen har även hållit i lite glöggmingel så det har kommit och gått folk under nästan hela dagen. Det fick min julkänsla att börja infinna sig, på tiden.
Eftersom det även har varit en hel del småbarn här så har det kommit lite läskiga tankar, "gud vad mysigt med barn".
Men mitt förnuft sa till mig att snabbt gå upp på rummet och trycka i mig ett p-piller. Tur att man i allafall har lite sunt förnuft. Kunde gå illa annars.

Nu är det snart dags för lite pizza. Därefter någon film och sängen. Lär ju vara på topp i morgon, för då go´ vänner ska jag ha apu då de flesta andra har jullov. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0