Angles on the moon

Är det de här som kallas att man är oaktiv som bloggerska? Synd bara att jag inte tar det här ritkigt så seriöst.

Livet rullar på, apun går bra och det är bara 8 dagar kvar till julafton. Helt sjukt.
Har kännt mig allmänt hängig idag. Ber att jag inte blir sjuk. Fast skulle vara rätt skönt egentligen att ha en anledning till att bara mysa framför tvn med film och få tyckal lite synd om sig själv.
Fast ska se till att det här året slutar på topp så den vilja funkar inte riktigt sådär skitbra inte.

Sitter och fundera på om det är något intressant som har hänt i Sara Boströms kära liv, men inte. har insett att man inte har så mkt till liv när man jobbar 9-18. Välkommen till den underbara verkligheten säger jag bara.
Nej nu är det dags för en kopp té.
Sen tv och sängen.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0