Älskade "ledighet"

För du har jag avklarat denna korta vecka. Ledig tills på måndag. Hur skönt som helst!
Fast egentligen så kan jag väll inte säga att jag är ledig. Har en jäkla massa plugg. Reflektioner som ska skrivas, svenska rennässansen-arbete att börja på och göra klart, ett idrottsprov att plugga till samt plugga till den teoretiska delen av halvtidsprovet.
Som topping på allt det här så ska hela radhuset storstädass och röjas. På måndag så är det nämlligen dags för fotografering till visningen. Med tanke på hur det ser ut i mitt rum säger jag bara lycka till.
Så hejdå till ledigheten känns det som just nu.
Men man ska tänka posetivt, eller hur var det?



Ge mig värme och sol typ nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0