Onsdag

Det var tänkt att vi skulle äta brunch i boulongern idag. Men regnet gjorde så att vi hade våran picknick på golvet i elevrumet. Men det var lika mysigt endå.
I övrigt så var skoldagen snabbt avklarad.
På väg hem från skolan tog jag äntligen steget till att gå in på Ansans och bokade hela 11 lektioner. Lika bra att passa på nu när det fanns tider.
Så första lektionen blir nästa torsdag och sen har jag två lektioner i veckan i fem veckor framöver.
Så går allt enligt min vilja så har jag ett körkort i min hand innan jag beger mig till Italien.

Nu jag ska ta en promend ner på stan för att möta upp Cassadnra. Blir promenad i boulongern och lite planering tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0