Måndag

Imorse vaknade jag med huvudvärk och kom verkligen int upp, när jag väl var vaken så var klockan så mkt att jag hade missat första lektionen. Kände inte att det gjorde allt för mkt att jag även struntade i idrotten.
Dagen har jag istället spenderat med att kolla på Romeo & Julia. Har ju en svenska uppgift som väntar där jag har stor nytta av den filmen eftersom jag hade tänkt skriva om William Shakespear.

Jag har även fortsatt att plugga teori till körkortet. Snart har jag klarat av halva boken. Men det betyder inte att jag kan allt.
Men det går som sagt framåt iaf.





Här är även tatueringen som jag gjorde i Thailand. Är helt nygjord här.
Det står Sara på thailändska. Snart är det även dags för tatuering nmmer två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0