Ibland så är allting bara helt underbart

Gårdagen var hur skön som helst. Till att börja med tog jag en lång och välbehövlig sovmorgon. Att solen sken och det dessutom var 15 grader ute gjorde inte saken sämre. Fick även ett samtal av Pernilla som undrade om vi skulle kombinera en fika med lite övningskörning.
Så det blev till att träna på start i uppförsbacke, backa genom skymd kurva och även bara att träna på körning med motorbromsningar, rondeller och liknande. Gick hur bra som helst!
Blev även en fika ute i solen i Hemlingby.

Därefter åkte jag till mamma jobb. Hade nämligen en klipp+färg kund. Färgen blev riktigt snygg och även klippningen. Så även på det planet känns det som jag börjar fatta lite mer och utveckla mig. Kul attt det kan kännas så ibland.
Efter jag var klar så fick jag skjuts av mamma till Cassandra där hon och Paula väntade på mig med dukat bord. Så resten av kvällen blev det bara en massa mys och skitsnack.

Dagen i all ära har bestått av att köra runt på loppis, perfekt då jag får träna på att köra. Har även hunnit med att sitta och äta ute i solen.
Nu ska jag snart köra lite skönetssalong här hemma. Ögonbrynen ska färgas och noppas, ska även ta en långt bad med ansiktsmask och köra en inpackning i håret.
Ikväll är det fest. Kan bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0